Avatar

dåså då har man sett filmen som så gott som alla har pratat om... måste hålla med alla andra och säga att den var väldigt bra men kanske inte så bra som jag hade föreställt mig.. trodde att det skulle va mer effekter med 3D men de uteblev, bra film iaf.. verkligen värd att se!

så vad gör man nu?

Har precis tagit en välbehövlig promenad.. suttit stilla alldeles för mycket idag.. både bilresa fram och tillbaka samt filmen som var riktigt lång, lite för lång.. ibland kan det va så sjukt skönt att ta en promenad, bara gå runt och ha musik i öronen och tänka på allt över himmel och jord.. även om huvudet fastnar vid vissa saker som jag inte vet hur jag ska hantera!

är jag bara fånig eller borde jag själv ta tag i saker istället för att överlåta det åt någon annan? svårt beslut och jag väger fram och tillbaka hela tiden.. hjälp sökes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0