Aha!

Bajs också! vet inte varför men kände bara för att säga det, känns lite som bajs just nu bara..

Tentadags imorrn och vet inte vad jag borde känna. skulle möjligen ha försökt plugga lite mer även om inte tiden har funnits men jag känner mig ändå väldigt lugn, positivt eller negativt? sist jag kände mig lugn så gick det åt helvete så jag tar faktiskt lugnet lite negativt.. det får väl visa sig imorgon! funderar på att plugga lite grann till, svara på typ en fråga, men vet inte om jag borde.. kan jag det inte nu så kan jag det troligen inte imorgon heller..

Då va detta överstökat! efter morgondagen blir det nya tag.. ny kurs och dags att ta tag i planeringen av kravalentine på allvar.. föresten så sitter sjukt snygga lakan uppe på campus nu som jag rekomenderar alla att spana in..

lite intresse tack!!!

Kommentarer
Postat av: Desireé

Haha lyckades äntligen hitta hit och nu ska jag stalka dig resten av livet!

2010-01-25 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0