2010

blev inte en så bra inledning på det här året heller... förra året däckade jag på nyårsdagen och låg sjuk i nästan två veckor och vad vaknade jag med igår? sjuk huvudvärk och tung i hela kroppen... sov mest bort hela dagen igår.. man skulle kunna tro att jag var bakis men eftersom jag låg hemma i soffan och hade det lugnt och skönt på nyårsafton utan alkohol så utesluter jag den teorin.

Idag är jag lite piggare men huvudet är lite tungt, går förhoppningsvis över snart! vill orka röra lite på mig idag, samt att pluggandet skulle ha börjat igår vilket det inte gjorde så dags att ta tag i det idag.. vill inte men har inte så mycket val när tentorna närmar sig med alldeles för stora steg.. jag vill ha sommar och slippa allt pluggande!!!!

jag har upptäckt att jag är sjukt feg och nojig när det kommer till vissa saker! visste det väl tidigare men det va ett litet konstanterande... skärpning!!!

Kanske lite frukost så att man kan sätta fart och få någonting gjort idag!! inte så troligt men ändå, kan ju ge det ett försök! känns iaf bra att jag nästan har skrivit klart alla testamenten till min kulting som jag kan skriva hittills.. alltid något positivt!

okej frukost va det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0