Nostalgi!

Här sitter jag med min ovve i knät och syr på märken igen, som förr i tiden!!! fan saknar verkligen allt runt pluggandet i linköping, speciellt nu när Nolle-P är i full gång där borta... Men vilken tur för mig att jag sätter mig på ett tåg mot linköping imorgon för att joina lite grann samt för den stora svarta dagen, shit bara två dagar kvar!!!
Svartan here we come!!!

Något som inte är så bra är att jag har haft lite feber inatt samt att min hals mår skit, trodde för en stund att rösten skulle försvinna idag men så gjorde den inte det! var inte direkt lockande att gå upp när klockan ringde 04.40 när man mår piss, inte för att det är lockande annars heller men det här var hemskt!

Borde nog ordna med lite saker inför morgondagens färd..

Juste, jag skrev på mitt första anställningspapper i förrgår och det kändes jävligt bra måste jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0