nej men sommaren är här igen!!

så jävla skönt att sommaren kom tillbaka, är inte riktigt redo för hösten än så tack!!

igår blev! det en nykter kväll på tullen, lite dåligt med folk men jag var glad ändå! Är ännu gladare idag då jag inte är bakis när jag ska iväg till jobbet.

när jag ändå talar om jobbet! gör mitt näst sista pass idag, sista imorgon! känns både skönt och tråkigt men veckan som kommer bjuder på nya äventyr så jag deppar inte direkt, skulle dock behöva några dagars ledigt men får väl se hur det går med det..

Verkar som att jag är dålig på att radera saker... det ligger fortfarande och biter sig fast i mitt huvud men men tänker inte hoppas...

Idag får jag bästa matlådan till jobbet, SMÖRGÅSTÅRTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0