blommiga skor!

måste bara säga att jag har köpt ett par sjukt söta blommiga tygskor, love them!! 

fan är så jävla sämst på att använda min kamera, har precis upptäckt denna kalla och höstaktiga dag att jag knappt tagit ett enda kort den här sommaren!! så jävla trist, inte för att jag har gjort så jävla mycket som är värt att föreviga med ett kort men ändå, känns skittråkigt!!

elin var här på besök i helgen, blev en riktigt myskväll med film, vin samt ost o kex, mys på hög nivå!!! gårdagen bar iväg mot stockholm för lite shopping och strosande i gamla stan, förutom regnet var dagen mycket bra!!!

jobbat 7-15.30 idag och nu är det bara en vecka kvar på jobbet i hölö, känns faktiskt lite tråkigt.. har kommit in i alla rutiner nu och trivs väldigt bra så känns konstigt att sluta.... men men nya äventyr väntar, snart börjar nya jobbet och jag är sjukt nyfiken på hur det kommer att gå!!!

tror att jag är på väg att släppa en sak som printat sig fast i mitt huvud och det känns väldigt skönt om jag kunde radera det!!

FEEL THE KLÖV!! Miss them....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0