SNÖHELVETE!!!

ibland skulle jag bara vilja döda något.. typ som idag när man vaknar och upptäcker att det snöar ute.. hallå igår satt man ute i solen i kortärmad, vad hände?

hade en mysig stund med elin och frida igår.. vi satt på elins altan och åt fruktsallad med glass och njöt av solen.. tyvärr så var jag rätt så seg och beroende av sömn från dagen innan men jag hade väldigt trevligt. Mycket snack om den kommande irlandsresan blev det, längtar sjukt mycket nu!!

Lördagen var helt underbar, om man bortser att vi virrade bort oss i brunnsäng men tillslut kom vi fram..en riktigt bra kväll med härliga människor!! kryssningen nästa!

Imorgon går bilen till Linköping, dags att börja packa ihop saker och ta med sig hem.. känns lite konstigt och sorgligt men även väldigt bra. Har varit jobbigt den senaste tiden att dras åt två håll så ska bli skönt att slippa det.. önskar ändå att jag kunde vara på två ställen samtidigt eller att alla de jag vill vara med var på samma ställe, det vore något!

Hg-jobb väntas även imorgon!! är ju egentligen varför jag åker tillbaka...

Fjällen om mindre en vecka nu, love it!!

Mamma har bakat bullar så luktar så sjukt gott i hela huset, älskar mammas bullar.. skulle kunna äta hur många som helst bara jag fick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0