say what?!

Är hungrig!!!

första morgonen på länge som jag inte mått så sjukt dåligt... skönt att det verkar gå i rätt riktning! därför passade jag även på att ta en morgonpromenad, väldigt skönt måste jag säga..

Igår blev det onlinepizza med carro och dessi, mums... saknat att bara kunna hänga med dem, en av dem sakerna jag kommer sakna mest nu när jag flyttar...

fixat med grejer inför morgondagens familjesittning så hoppas på att allt är klart nu, iaf allt det som jag ska ordna... ska bli skönt när det här är över, har blivit lite tröttsamt men det är ändå tråkigt.kommer att sakna allt. Usch måste jag var så deppig och sedimental! vill vara glad och njuta av att jag är här nu...

Ikväll blir det bio med bästaste carro!!!

Kommentarer
Postat av: Desireé

Jag älskar att hänga med dig!

2010-04-23 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0