LINKÖPING!

I'm back... back in town eller vad man ska säga... om jag ska vara ärlig lockade det inte så mycket att åka tillbaka, ville ha några fler dagar hemma för att landa lite men att träffa alla vänner igen har jag längtat efter så är samtidigt glad över att vara här!

hade ett berg av räkningar som väntade när jag kom fram!!! this I don't like!!

tror att jag blivit minst godkänd på hemtentan... om man hade blivit underkänd så skulle man tydligen få ett personligt mail idag och eftersom klockan är efter 17 och det inte har kommit något mail så antar jag att jag klarat den, grattis till mig och skönt att det sista är avklarat på lärarprogrammet!

Är trött på att vara upptagen med massa annat så att jag inte kan jobba... de ringde förra veckan, men då var jag i fjällen, de ringde idag men då satt jag på tåget på väg till linköping, frågade även om jag kan jobba hela nästa helg men då är jag på kryssning... fan också, kunde ha fått ihop lite pengar!!! men gör andra roliga saker istället så är inte så ledsen men synd att det inte finns arbetstider när jag är ledig!

det var länge sen nu... är lite jobbigt det här och mitt huvud velar fram och tillbaka hela tiden men vad borde jag lyssna på egentligen? finns kanske något annat som jag har som är bättre att lyssna på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0