keep it going!

har försökt plugga lite matte idag men motivationen fanns inte riktigt där idag så skjuter upp det till en anna dag!

Ikväll blir det att jobba, 17-01 står det på schemat!

någon mer än jag som har önskat sig någon eller några gånger om att vara någon annan som man känner? den där coola personen som verkar vara vän med alla, har ett bra liv, ser bra ut etc... man vill bara vara vän med henne/honom! kanske är en typisk tjejgrej men tror nog att det finns många där ute som har tänkt likadant som mig ett par gånger..

har en längtan efter något som är helt fel i mitt liv just nu... måste förtränga, glömma och vänta..

Kommentarer
Postat av: SuzGuzz

yes, det har jag verkligen önskat! Flera gånger också... men det borde vi inte, för vi är just den där coola tjejen som andra önskar att de var som... Gräset är alltid grönare på andra sidan Michan.

PUSS på dig!

2010-04-27 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0