Hemma igen...

vilken lyckad kväll det blev igår! Blev så sjukt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli, hade riktigt roligt! Tydligen vann mina föräldrar också då de var sist kvar, 1-0 till mig!

Nu är rummet i linköping tömt på grejer, hemma igen.. hur kan jag ha så sjukt mycket saker?! vet inte hur allt sla få plats när vi tagit hem allt, får bli ett senare problem... funderar på att övertyga pappa att bygga ut huset, tror inte att han kommer att nappa på den idén men man vet aldrig!!

På fredag är det kryssning, LÄNGTAR!!

känner att jag har en liten knepig ekonomisituation just nu, vet att det kommer att lösa sig men känns ändå inte så kul! skönt att man ska börja jobba lite oftare nu...

Ikväll invigs grillen med familjen, lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0