Ge mig fredag!!

Har lekt lite hemmafru idag också.. är det så här mina dagar kommer att se ut alltså? Om jag ändå bara slapp pluggandet och kunde jobba lite mer!!!

Är i behov av ett par nya solglasögon, ge mig!!

Funderar på att återuppta fotbollskarriären.. kan iaf ge det en chans och gå ner och testa på en träning.. har inte riktigt lockat tidigare men idag när jag läste sn och såg bild på tjejerna när de spelade så växte en liten längtan inom mig att spela igen så ska nog ge det en chans eller två!

Jag vill så mycket!

ska snart traska iväg med mor min till min gamla skola för att besöka hockeyns medlemsmöte, ska bli intressant o höra vad de har att säga om den kommande säsongen.. om det nu blir en kommande säsong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0