finally over!!

sista tentan klar och inlämnad... det var de på lärarprogrammet!!! återstår bara att anmäla studieuppehåll vilket jag ska ta tag i någon gång framöver!!

Hemma!!!

jag som trodde att jag skulle vara ledig massor den här helgen, blev genast en massa planer inbokade.. först på listan är tydligen middag hos morfar och kerstin ikväll.. måste nog piggna till lite tills dess..

sömn har jag väl inte fått så mycket av den här veckan.. svårt att somna pga diverse saker och sedan upp hyfsat tidigt på mornarna.. sova nu när man är hemma? lär ju inte hända! arbetsintervju kl.10 i Hölö imorgon, ska bli spännande!!

Har äntligen fått läkaren att skriva ut allergitabletter till mig, kanske kan bli bra till sommaren iaf!!

orka duscha eller bara slänga upp håret i en tofs så att det ser ok ut på middagen ikväll? luter åt det senare alternativet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0