Familjesittning!

Igår hände det mycket, iaf inom mig... allt som jag har försökt gömma och inte tänka på kom upp till ytan och jag bröt ihop...jag visste att det här skulle bli jobbigt men igår var det hemskt, kommer att sakna det här så sjukt mycket!

Jag ångrar ändå inte mitt beslut för att jag vet att det är rätt och det jag behöver göra just nu men det betyder inte att det är lätt för det.. jag vill ändå leva i den bubbla där man tror att om det är äkta så finns det kvar och det hoppas jag verkligen att det är... framtiden känns lite oviss gällande vissa saker men jag har min bild i huvudet hur jag vill att det ska vara och som jag hoppas på att det kommer att vara.

Clash of the titans blev valet igår när jag och carro skulle gå på bio, kul att göra något bara hon och jag igen! filmen var bra men alldeles för kort! var många saker som de kunde ha utvecklat, allting gick väldigt fort fram så det var lite tråkigt, men är ändå underbart med filmer om grekisk mytologi!

om en stund kommer mamma och pappa hit, då ska det först packas lite grann och sedan blir det familjesittning på hg, mycket spännande!

fick besked från csn idag om ändrat studiemedel vilket resulterade i att de kräver tillbaka nästan 7 300 kr av mig, kul för de pengarna har jag ju verkligen...INTE!!!

Snart dags att hämta tvätten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag fick återkrav på 16000 :( SÄMST! Ikväll tar vi öl. PUSS <3

2010-04-24 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0