bäst!!

har haft en helt underbar vecka i fjällen, love it!! veckan började kanske inte så bra med en Michaela som var sjukt trött och bakis i bilen på väg till fjällen, spypåsen redo i handen... men jag överlevde och kom fram utan spyor men fortfarande i stort behov av sömn!

jobba massor + ingen sömn + alkohol = ingen rolig resa i bilen helt enkelt

Men se sen!! veckan har bjudit på klarblå himmel, sol, brännskador i ansiktet på mig och min syster, skidåkning, lite afterski och öl samt galna dagar med släkten... va verkligen precis vad jag behövde!!!

Nu är man hemma igen men här blir jag inte långvarig, på tisdag bär det av till linköping igen... badhusfest, familjesittning och packning väntas... sedan bär det av hem igen där jag kommer att stanna ett tag, skönt! börjar bli lite tröttsamt att fara fram och tillbaka hela tiden, skulle behöva några dagar till här hemma egentligen så att jag får tid att landa lite men icke!

sitter och fixar o trixar lite med familjesittningen, men det ska nog gå ihop sig!

vill träna!!! efter en vecka med ett alldeles för stort intag av onyttigheter så är det ända jag vill just nu är att träna, skulle va så jävla skönt!!!

Får beslutsångest och velar fram och tillbaka över vad jag ska göra när det inte händer något... när kommer det att hända något? kommer det ens att hända nått? kanske är upp till mig att ordna men jag borde inte vara ensam om det...

saknar min säng!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0