Badhusfesten..

Jag är glad över att jag är i Linköping igen! speciellt eftersom jag får träffa alla underbara vänner igen som jag har saknat sjukt mycket!!

Härligt! pratade med jobbet igår så har fått en hel del arbetspass inbokade, ja tack! känns skönt att kunna få jobba ihop lite pengar, är i stort behov av dem!! tråkigt ändå att det är många gånger jag inte kan jobba när de behöver folk men just nu gör det inte så mycket eftersom jag har fått andra tider samt att det händer sjukt mycket roliga saker nu den närmsta tiden!!!

Livet går verkligen vidare utan en... jag har hela tiden varit medveten om att det gör det men igår när jag verkligen såg det bland vågorna så gjorde det sjukt ont och jag kunde inte låta bli att bli ledsen.. tråkigt att behöva förstöra stämningen men det kom som en stor chock fastän jag har varit medveten om det.. är väl svårt när man verkligen ser det för första gången..

Idag ska jag träffa kära fröken Elwin! mysigt och det ska pratas ikapp väldigt mycket!!!

mår piss på nättrna! på dagarna känner jag mig inte alls sjuk men så fort det blir natt kommer hostan, förkylningen och allt möjligt... ORKA!! blir ju ingen skönhetssömn alls... är i stor behov av en natt med god sömn!

Igår trodde jag för ett kort tag att jag höll på att förlora en god vän eller i alla fall att hon var riktigt allvarligt skadad... va länge sen jag blev så sjukt rädd och höll på att få panik! skräms inte så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0