Va? va sa du?

Pyjamasparty is the shit! måste bara säga det! Efter alla tusen möten igår så drog vi hem till Dessi för att ha lite pyjamasparty och mysa.... blev mycket tv, prat och skratt, gilla!!! Enda saken som jag inte tyckte om var att jag till största del sov på golvet inatt, vilket betyder att jag egentligen inte har sovit någonting men det bjuder jag på! Jag, Carro och Malin dela på madrassen; Elin, Suz och Dessi tog bäddsoffan och Martin fick ligga på soffkuddar... mycket mysigt!

Hemkommen runt tre idag, typ hela dagen försvann men det var det totalt värt! Har spelar Guitarr Hero för första gången så det är ju något positivt... tror jag!

Har faktiskt gjort lite vettiga saker idag! Lagat mat och även börjat läsa kurslitteraturen för nästa kurs, bra jobbat Michaela!

Tror att jag börjar må lite bättre nu..... det senaste dygnet har jag iaf mått asbra! Sömnbristen är ju redan är faktum så det kan jag inte göra så mycket åt just nu men känns skönt att inte ha gråten i halsen hela tiden längre... kan faktiskt umgås med människor igen...... är ändå lite besviken fortfarande men det börjar lägga sig.

Nu längtar jag till onsdag då jag ska åka hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0