swisch! så var pengarna borta igen...

Räkningar + hyra = inga pengar kvar! njae kanske inte riktigt eftersom jag på något sätt hade råd att shoppa lite saker med carro idag. Jag som inte skulle shoppa! brukar låta så..... men det var fina saker! supernöjd med kjolen!!!

Har faktiskt sovit ganska bra inatt, somnade rätt så bra trots våra kära grannars härliga musik.... bara drömt lite moch inte vaknat så mycket under natten är ett stort plus!

Upptäckt att jag börjat tveka angående saker.... vet inte det beror på att andra ändrar sig hela tiden men jag blir osäker... vill jag verkligen det här? är det här det jag ska göra resten av mitt liv? Hur ska jag veta vid 20-års ålder vad jag vill göra resten av mitt liv?  Många tankar i huvudet just nu.... vill jag gå kvar? ska jag byta? jobba? resa? okej skippa resa för då måste man ha pengar och det är något som jag verkligen inte har.... så kanske jobba först och sen resa? men då har man ett studielån man måste börja betala av... många funderingar och hinder! Skönt att man ska hem ett tag nu så att man får lite tid att tänka igenom ett och annat.

Kravall är beställt ikväll och jag är sjukt taggad! Länge sen nu och fan va vi ska ha kul! Carros sova ska invigas vilket vi gör med ett stort nöje, fullt hus lär det nog bli men vi tycker om närhet! this going to be awsome!!



Detta väcker glada och härliga minnen! vilken kväll! måste snart göras om flickor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0