Släktmiddag

orkar verkligen inte mer och dern här dagen är verkligen inte min!

Knappt sovit något vilket kanske förklarar varför jag mår som jag mår just nu..... humörets berg-och-dalbana har varit på nedgång sedan hockeyträningen idag, som föresten var sjukt rolig, och nu vet jag inte vart det ska sluta. Gör mig glad någon!!!

Om jag ska försöka vara lite positiv så var det sjukt roligt att vara på is igen. Även om det gick åt helvete och jag missade alla puckar, missade en del passningar och skär vilket gjorde att jag blev arg på mig själv, så hade jag grymt kul! Jag måste verkligen va på isen!!!! Tyvärr upptäckte jag att kondisen inte längre är vad den en gång var men är väl sånt man får ta, imorgon blir det match iaf så tagga tagga tagga!!! hur ska detta gå egentligen?


Vad väntar du på?
Jag står ju här!


Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Du har inte kollat upp om det går att spela i Linköping? Puss

2009-11-01 @ 09:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0