Scones med marmelad!

Tentakravallen var skoj igår... slutade med en taxi hem till Elin för att sova....taxichauffören var fan bäst, ge världen fler härliga taxichaufförer! Elin bakade scones till oss idag vilket var jättegott, ett stort tack och plus till Elin!

Efter en lång och blöt promenad från stan till campus för att hämta cykeln och sedan cykla hem har hunnits med.... nu är jag helt slut! ögonen går snart i kors och om någon timme ska vi iväg och hänga upp lakan på campus.....orkar verkligen inte men ibland måste man göra saker som man inte orkar!

Nu ska jag fortsätta äta ur min godispåse! orkar inte reda ut mina tankar och problem idag... återkommer om det en anna och bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0