Pluggat!

Okej nu har jag faktiskt pluggat!

Känns mycket bra, har läst ut boken som jag skulle läsa så nu borde jag kunna allt om de svenska skrivreglerna. Kanske märks att jag inte kan det eftersom jag inte skriver korrekt men ärligt talat så kan jag väldigt mycket av det som stod om skrivreglerna, var bara små detaljer som måste pluggas in, känns skönt att tentan på skrivreglerna bara är på 3 hp!

vad ska man göra nu då?
Reportaget känns ganska klart, måste bara komma på en rubrik.....har verkligen ingen idé till det men men. Imorgon ska vi ge varandra respons så då lär det ju behöva göras lite ändringar!

Kan ju ta det lite lugnt nu fram till mötet men jag är alldeles för rastlös för att bara sitta här och inte göra någonting. Kanske inte är så opepp som jag trodde att jag va eller så börjar det gå över...... hoppas hoppas hoppas!





Kommentarer
Postat av: Ruff

Om du skickar över reportaget så kan jag också ge lite respons och kanske hitta på någon fyndig rubrik åt dig :)

2009-10-08 @ 01:05:14
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Michaela

Åh vad snällt, då kanske jag skickar över det senare idag om jag inte får några bra idéer och tips av min grupp :)

2009-10-08 @ 09:33:37
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0