plugg hit och plugg dit

Har suttit i Baljan hela dagen och pluggat....sluzk och jag blev klar med vår rapport vilket känns otroligt skönt då jag nu helt kan fokusera på tentan som är på måndag. Har hunnit påbörja tentapluggandet också så nu är det bara o köra!

Plugga, äta, möte och sova är typ det enda som står på mitt schema just nu.... låter kanske inte så jätteroligt men vadå vad gör man? det är bara tuta o köra! snart är det över och då blir det andra bullar!

Imorgon kommer mamma och pappa på besök vilket ska bli roligt och mysigt! var några veckor sedan vi sågs nu så det är roligt att de vill komma ner hit och hälsa på. Vad vi ska göra vet jag inte men det kommer vi nog underfund med imorrn....skönt blir det iaf att få en paus i tentapluggandet!

ska nog ge upp pluggandet för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0