Nej tack!

Tentan avklarad, check! Vet inte ens om man borde kalla det för en tenta, snarare ett test som man kunde ha gjort på högstadiet....visst den är bara på 3 hp men ändå, lite svårare kunde den ha varit! Nu säger jag inte att jag kommer att få alla rätt för de kommer jag verkligen inte att få men blir jag inte godkänd så måste det vara ett stort skämt eller så är det bara jag som helt enkelt är korkad!

Måste jag vara så här trött hela tiden? varför kan jag inte sova? och när jag väl sover varför drömmer jag bara då så att det inte känns som att jag inte sovit? Börjar tröttna på det här..... skönt att mamma ringde imorse och sa att hon hade beställt något från hälsokost som ska hjälpa en att somna, dock måste jag vänta 1,5 vecka innan jag åker hem och kan testa det, förhoppningsvis kan det hjälpa lite. Det kan iaf inte skada!

Orkar inte det här länge till! vill få ork och energi tillbaka...samt lite glädje.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0