Mohaha

Sjukt skön helg måste jag säga! Har varit hemma och tagit det lugnt, pluggat, tränat, myst och träffat människor som jag annars inte hinner träffa, bra helg helt enkelt! Allra bäst är att jag inte druckit något eller festat, behövdes en paus! Nästa helg blir det pått igen, tjejerna kommer iht (äntligen!!!) och det är dags för sjöslaget, ska bli grymt kul!

Skulle egentligen ha bakat bullar med Carro och Martin (ev. flera) men blev inte så. Slängde mig i duschen när jag kom hem från träningen för att hinna iväg til hemköp men sen dök det upp lite saker som jag var tvungen att ta itu med så här sitter jag nu, ensam och utan några bullar.

Ny vecka och nya tag. Är rätt så pepp! Har fixat lite inför redovisningen imorgon och reportaget som ska in på fredag är nästan klart. Jag har fan varit effektiv i helgen, har äntligen hunnit med att se "Män som hatar kvinnor" också så nu är det gjort. Tyckte väl som de flesta säger: "den va bra men man kan ju aldrig få med allting från boken". Vill iaf se andra filmen också så då måste den ju ha gjort ett bra intryck!

Carro är fortfarande hemma, hon kommer tillbaka imorgon kväll. Är skönt att vara ensam, man uppskattar det så mycket mer när man bor tillsammans med någon. Men nu börjar det faktiskt kännas lite ensamt, det är skönt i några dagar men sen vill man ha sällskap igen. Bara någon som finns i närheten......

Juste hade ju bokat en ny tvättid idag, hade någon tagit maskinerna? Ja självklart! Men lyckades iaf få 3 maskinern så kunde tvätta det mesta. Blir så sjukt arg på det där, hatar utbytesstudenter! Hon va i tvättstugan när jag komer ner för att hämta tvätten men jag blir så arg så att jag inte vet vad jag ska säga till henne, hon fattar typ ändå inte vad jag säger så känns meningslöst!

Någon som har en lösning?

Kommentarer
Postat av: sara

stäng av tvättmaskinen, släng ut hennes kläder på golvet och tvätta dina. hon får skylla sig själv.

2009-10-05 @ 12:39:49
Postat av: Michaela

Om det ändå vore så enkelt! Maskinerna går tyvärr inte att stanna :(

2009-10-05 @ 19:15:20
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0