Målarfärg!

Målats lakan har det gjorts idag!



borde ha hunnit med både det ena och det andra idag men har varken haft tid eller orkat.......mycket jag inte orkar nu för tiden!

Så mycket jag har sovit inatt har jag inte sovit på länge men ändå är jag trött vilket betyder att jag ungefär har sovit som en normal människa som har lätta sovsvårigheter.... grattis till mig!

Myskväll eller en sväng till hg? kan inte bestämma mig, en myskväll låter väldigt lockande och vet ärligt talat inte om jag orkar så mycket mer men samtidigt vore det kul med en riktig hgkväll, känns som att det var länge sen... vet inte hur jag gör, tar det lite som det kommer!

Överväger att åka hem två helgen i rad! just nu lutar det åt att åka hem båda helgerna men får se.... kanske behövs! borde kanske börja tänka lite mer på mig själv och mitt välmående... mamma har nog rätt! Är nog lite för mycket just nu! Mammor är allt bra måste jag säga!!!

Ska nog äta lite mer av godis som Carro köpte med sig hem, mums....


Kommentarer
Postat av: Figge

gilla lakanet :)

2009-10-24 @ 10:13:51
URL: http://mrfigge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0