JAG VILL INTE!

Vet inte vad jag ska tycka och tänka just nu, tror att jag till största del är i chock......eller inte, vem vet...

Hur allting helt plötsligt kan vändas upp och ned på en gång visste jag inte förräns några timmar sen....nu vet jag bättre! Ska jag skratta? gråta? ha såligt samvete? bli arg? Ingen vet, inte ens jag och vad gör man då? Glömmer och går vidare?
 
Jag lockade alltså med mig sluzk till hg ikväll vilket det var värt! Vi hade roligt och dansade järnet trots att jag var en aning bitter men det får man bjuda på ibland, varför är jag bitter för det mesta just nu?

Kanske sova så att man orkar med lite tentaplugg imorgon iaf!


God natt och hoppas att ni drömmer bättre drömmar än vad jag gör.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0