jag hör.... det regnar!

Grupparbete och sektionshäng i key har bland annat hänt under dagen, även ett kort "sun trip"-möte....

Skulle ha tränat idag men kände inte alls för det samt att himlen öppnade sig och ut kom ett skyfall så är kanske förståeligt varför jag inte orkade ta mig till campus idag.....får bli imorrn istället!

Mitt pepp och opepp går verkligen upp och ned just nu. Under dagen har jag varit riktigt pepp, mått asbra och längtat sjukt mycket efter helgen......nu är jag inte lika pepp längre, sitter här och tycker typ synd om mig själv, fråga inte varför för jag vet inte det själv!

Tentaresultatet är på väg ut nu, borde åka och hämta tentan imorgon förmiddag innan suz kommer hit och det är dags för rapportskrivning.....hoppas att resultatet kommer ut på ladok tidigare så att jag inte behöver åka till campus och hämta den, då räcker det med att jag tar det nästa vecka, jobbigt om jag inte är godkänd men tycker att jag borde vara det... kommer att bli arg annars och det är inte positivt inför helgen!!!

så vad gör jag nu? plugga? tv? film? sova? jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0