Jag blir så j***a förbannad!!!

Hur svårt ska det vara att boke en tvättid? Idag har jag behövt boka om min tvättid tre gånger, TRE GÅNGER, och jag har fortfarande inte lyckats få in min tvätt eftersom folk har så svårt att boka egna tider utan går och bara slänger in sin tvätt utan att ta hänsyn till oss som har bokat! Har bokat en ny tid imorgon så får verkligen hoppas att ingen har tagit mina maskiner då också, funderar starkt på att sätta upp en lapp på dörren till tvättstugan för att påpeka detta för människor som inte fattar!

Något annat som jag starkt funderar på är att ringa till studentbostäder och klaga på vår kära granne, dock inte på hennes äckel till hund utan för allt skräp som hon ställer i vår korridor. Det var rätt så okej när det bara stod utanför hennes dörr men när hon nu börjat ställa det utanför vår dörr så får det fan va nog! Blir nog ett samtal till studentbostäder på måndag.....

Kan väl skriva något som är positivt som har hänt....Jag var nere på stan idag och tog en fika med Hanna och Malin, mycket trevligt och alldeles för länge sen vi sågs! Var ute och gick imorse, vilket var väldigt skönt! Känns bra att komma igång med träningen igen. Fullspäckat schema och sjukdom har hindrat detta ett tag men nu känns det som att jag är på gång igen, har dock lite hosta och förkylning kvar men inget som direkt stör!

Nu ska jag titta på film efter att ha varit duktig och pluggat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0