Hemfärd

Uncut på [hg] igår var riktigt bra, vår kära sluzk visade vilken stjärna hon är! fast tyvärr måste jag nog säga att outstanding var emil, david och axel.... vi fick nog oss alla ett gott skratt!

Blir deprimerad ganska ofta har jag märkt.... igår råkade jag ut för en på [hg] dock kom sluzk som en räddande ängel så istället för att gå hem åt vi lite tapas, pratade kullerbytor och dansade! Var ändå hem strax efter elva så kvällen blev helt okej...

Orkar inte med personer som det inte går att diskutera med!!!

Ikväll ska jag äntligen åka hem och då slipper folk höra mig tjata om det.....ska bli otroligt skönt och det är verkligen vad jag behöver just nu! Orkar inte med allt för tillfället så istället flyr jag eller kanske inte flyr men jag ska försöka reda ut saker.... kan inte vänta för länge.

Tack för att vissa ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0