Gaaahh!

Helvetes jävla skit.....och så kan jag fortsätta ganska länge! Känner mig så opepp, vad hände egentligen? Jag vet att jag bara gnäller för tillfället men låt mig göra det, det går över fortare då!

Okej eftersom jag precis gav mig själv tillstånd att gnälla så kommer jag inte på något att gnälla över eller snarare, jag vet inte i vilken ända jag ska börja. Jag vet inte varför jag blev så opepp utan det slog bara till helt utan förvarning!

Försöker rycka upp mig så att jag orkar bege mig iväg och träna om en timme men just nu känns det väldigt tungt. Det enda som för tillfället gör att jag tänker åka och träna är att jag inte kan avboka mina pass längre vilket innebär att jag skulle få två prickar vilket jag inte vill ha! Så träning får det liv att bli!

Lite plugg har hunnits med idag, borde kanske ha läst mer men har hela dagen på mig imorgon förutom möte med hg och läxmöte......borde hinna med ganska mycket då!

peppa peppa peppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0