Gå och dränk dig!

Framläggning och opponering av rapport äntligen klart! Fick dock sitta i tre (!) timmar och lyssna på när andra berättade om folks rapporter vilket var sjukt trååkigt! trodde att jag skulle somna flera gånger, hallå ändra upplägget!!!

Sover fortfarande inte, hur trött jag än är när jag går och lägger mig så somnar jag inte, varför? Klarade inte av att vara kvar igår så gick hem.....skönt när folk förstår!

Jobbigt är det doch när folk inte förstår eller ser..... är jag osynlig? Det är ganska uppenbart, tycker iaf jag men det kanske inte andra tycker, men när vissa ser så borde ju även andra se, eller?

Det lukat nybakat! hur kommer det sig? kanske för att jag har bakat! Min tur att ha med sig fika till mötet ikväll.... många möten idag, suntrip-gruppen + med eurest, med d-group och sen ett vanligt hederligt läx-möte! Yeah!!!

Göra något vettigt?

Kommentarer
Postat av: Ruff

Kramas är vettigt. Gör det.

2009-10-21 @ 22:46:53
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0