Fuck!

Orkar verkligen inte ta tag i saker, vilket var tanken att jag skulle göra nu när jag kom hem........ velar fram och tillbaka hela tiden, vad fan ska man göra?

haft en bra dag annars! Fika med Elin, middag med syster, Ida och Vevve för att sedan fortsätta ner till vår kära ishall som numera kallas iskall....vill de frysa ihjäl publiken el? A-laget hade iaf match, kul att kolla på hockey igen även om inte slutresultatet blev som vi hade hoppats på. Kul hade vi iaf!!!

Alltid trevligt att få höra skvaller....... är väl charmen med små orter antar jag där saker sprider sig som blixten..... ungefär som campus kan man säga! tycker nog att det är ganska charmigt....... bara när ryktena är sanna dock!

Imorgon ska jag leka bambi, yeah! ska bli grymt kul men vingligt.......ska hinna med att baka också, lovade mamma att ta hand om den delen inför släktmiddagen så att hon inte får allt för mycket att ordna och fixa med.....kan ju vara snällt att vara lite hjälpsam.....dock på egen risk!

Fan vad jag fryser....kan någon värma mina tår?

jag vill bort, till sol och värme eller vart som helst egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0