Etta!...Jag vann!!!

Okej jag är hemma vilket betyder att jag överlevde sjöslaget i år igen, hurra för mig! föresten så fyllde jag tydligen år i förrgår, grattis till mig? Hur gammal blev jag? inte fan vet jag!

Jag har tänkt på en sak och det gör mig lite upprörd när folk går emot detta. Jag anser att har en person pojk/flickvän så stöter man inte på den personen. Okej om man inte vet det först men så fort man vet så lägger man ner. Det jag inte fattar är hur man kan fortsätta ändå, har killen/tjejen har ett förhållande, get over it! skaffa någon ny! Det blir ju bara pinsamt för dig själv och andra att se hur du fortsätter fast personen är upptagen.... okej jag är lite bitter, men tycker inte om när jag ser såna saker!

Föresten så är jag sjukt bakis, blev det på seminariet idag..........ögonen gick mest i kors när vi hade oförberedd övning genom att leta fel i en text, men jag var bäst ändå och hade rätt för det mesta!

Snart ska det iväg och handlas mat till sektionspuben, kom och drick öl och ät mat i gasquen ikväll om du inte blev trött på det på sjöslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0