Blåbärspaj!

Idag har mina kära föräldrar varit på besök vilket har varit jättemysigt! Lite fika, en rundvandring på campus i regn och rusk samt lite kinathai till middag är ju inte helt fel! Nu har de åkt och jag är ensam eller kanske inte ensam carro och hennes lillebror är här men det känns ensamt!

Kanske för att jag vill ut och alla är iväg och käkar middag och jag orkar inte ge mig ut för att cykla fram och tillbaka från stan, ja jag vet jag är lat! Hoppas på att några kanske har vägarna hit snart och vill joina mig till Hg, någon? snälla?

Egentligen är jag väldigt trött och det smartaste vore att gå och lägga sig för att orka upp och tentaplugga imorgon men jag känner inte alls för att vara smart! Pengarna försvinner allt mer och mer men skitsamma jag vill ut och det nu!

Har funderat lite på om jag är ensam eller inte. Jag har min familj som jag älskar men än allt annat, helt sjukt underbara vänner som alltid finns där när jag behöver dem........hur kan jag då känna mig ensam? Något fattas och nu tänker alla, ja men en kille! Nej jag är inte säker på att det är en kille det här handlar om, det är någonting som fattas i mitt liv men jag kan inte sätta fingret på vad.....vad mer kan jag behöva i mitt liv? Lite äventyr?spänning? kanske ut och resa och upptäcka världen? Jag vet inte och jag lär nog inte få något svar om jag fortsätter att rada upp saker här!

Det måste ske en förändring av något slag men jag vet inte vad och tills jag har listat ut vad så får jag helt enkelt känna mig ensam.......

Nej men pepp för att bege sig till hg kanske? däcka i sängen? vem vet!

Kommentarer
Postat av: Sara

kom till örebro and i will give you äventyr ;P

2009-10-17 @ 01:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0