bläää!!

Sjukt trött, sjukt bitter och sjukt omotiverad, vem stämmer det in på? MIG!!! Nja kanske inte helt, men tror att jag håller på att bli sjuk samt att jag har massor av saker att göra så bitter känner jag mig nog en aning, och trött och nja ja kanske lite omotiverad. Okej det stämmer in på mig!

plugga plugga och plugga har det varit hela dagen och resten av dagen bestod av läx läx och läx. Kul men nu är jag trött! tror att jag har gjort det mesta för dagen. Kan ju alltid göra mer som att typ börja plugga till tentan men just nu är rapporten i fokus, hoppas att vi blir klar med det mesta imorgon, mest diskussionen kvar och lite litteratur.

Hoppas hoppas hoppas! Heja Michaela och Sluzk!!!

Nu ger jag upp och tänker sitta här och vänta tills Grey's Anatomy börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0