Why?

Kolla andra pausen för dagen! har kommit rätt så långt i mitt pluggande faktiskt... sitter och skriver sammanfattning på allt vi har gjort och ska kunna... det tar tid men går definitivt framåt... I can see the light!!

Tycker inte om den här känslan i kroppen... Carro ringde nyss och tyckte att jag borde få i mig massor av c-vitamin ska nog ta en tablett så vem vet det kanske gör underverk! kan ju hopaps...

Kom på att jag inte gråtit på ett tag nu... om man bortser från i torsdags men då var jag sedimental! men jag har inte gråtit för att jag mått dåligt vilket borde betyda att det går åt rätt håll... kanske kan bli glad igen och vara michaela, vore skönt ja tack!

Tror att jag har pluggat klart för dagen... kanske ta en dusch och få lite ork och energi så att jag orkar bege mig på 65 års fest... dock finns inte energin för att följa temat, förlåt malin, zara o tim.. men jag kan ju komma som sjukling! borde passa temat!

Funderar väldigt mycket på vad jag ska köpa för julklappar i år... bäst att klura ut lite saker nu eftersom färden går till ullared på måndag... har en hel del idéer men fortfarande alldeles för få... är vissa som jag inte har en aning om vad jag ska köpa till... men men det löser sig... kan ju improvisera lite grann!


detta var en härlig tid! studentåret med massa studentfester!!! Temat på denna fest var heaven and hell, me liked!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha... Vi ser h**iga ut. :P

2009-11-29 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0