Tack och adjö!

Äntligen har jag kommit igång o tentaplugga!!! Okej just nu sitter jag här och skriver men man måste ta korta pauser ibland och det här faktiskt första för dagen så den är jag värd, är så glad att jag kommit igång och faktiskt inte håller på och avlida av tråkhet vilket jag gjort de senaste veckorna.

Vet inte men man kanske blir lite mer motiverad att plugga det sista som är kvar innan man tar paus... iofs blir ju inte uppehållet förrän till i sommar men jullovet är bra nära nu och vem orkar göra en omtenta? Bara att plugga på!

Gårdagen var verkligen inte min dag... största delen spenderades i soffan! Var dock tvungen att åka ner till Platå med d-group för att fixa med lite saker till julfesten.. så vi jobbade på ett tag sedan begav jag mig hem för att återigen hamna i soffan.. vi blev iaf klara med det mesta!

Idag mår jag bättre i huvudet men jag känner mig konstig i kroppen... kanske håller på att bli sjuk, gilla inte! Dålig tajming när Zara, Tim och Malin ska ha 65 års fest ikväll... är inte alls taggad och jag som verkligen sett fram emot denna kväll... funderar på att gå dit en sväng men att hålla mig ganska nykter... vill inte bli sjuk nu innan tentan, ullared och julfesten... varför är min tajming alltid så jävla bra?

En promenad med stavarna tig jag mig ork till iaf i morse... begav mig också ner till stan för att besöka apoteket och systemet.. haha dålig kombination egentligen..

Nej men nu är nog mina lilla paus slut!

Fan måste börja planera mitt liv lite bättre...

Takida och Kings of Leon är jävligt bra musik att plugga till kom jag att tänka på nu.. okej nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0