She's a lady... eller?

Ångesten var tryckande stor igår... idag är den bättre.. varför drömmer jag konstiga drömmar om mina planer? konstigt att jag blir osäker på saker!

imorgon är det drag kinky glamor (yeah!) och allt är nästan klart... har lite smågrejer jag behöver fixa innan men det löser sig! ladda ladda ladda!!!!

Har fått en ny mentor nu vilket känns bra! var lite orolig inför måndag men nu ska jag få vara på grundskolans tidigare år så förhoppningsvis blir det bra..

Borde testa min outfit inför imorgon!

Något som jag är otroligt trött på och som jag vill slippa mest av allt just nu (förutom mitt svängande humör) är skolan! Jag är så sjukt trött på att plugga så att jag inte gör annat än längtar tills mitt studieuppehåll.....vill ha det idag!!!! måste få tag i ett jobb först vilket verkligen inte är det lättaste...

Hade sjukt kul på Pink! love it!!!







Kommentarer
Postat av: Juliana

jaaaaaaaaaaaaa, det var sa kuuuul!! Du maste skicka bildernaaa...:) PUSS o ha sa roligt ikvall!! (skriver pa Julis dator som inte har svenska bokstaver, hehe).

2009-11-13 @ 20:53:59
Postat av: Michaela

självklart kan jag skicka dem! Men tror inte att jag har din mailadress... men kan iofs skicka dem över liumailen! :)

2009-11-14 @ 15:37:47
URL: http://rumpnisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0