saker i rumpan?

Gårdagen blev väldigt lyckad och det mesta flöt på smidigt! Jag är så stolt över oss!!!



Mår faktiskt väldigt bra idag... är lite seg men annars är jag igång! Har bakat... gick till en början bra tills jag brände chokladen i micron, man ska kunna micra choklad, har gjort det förr, men va kanske lite för hög värme.... men men sprang iväg till hemköp så nu är allt ordnat! Hoppas verkligen på att resultatet blir bra... pinsamt annars!

Känner för att säga tack till vänner som funnits här för mig den senaste tiden...känns skönt att veta att det finns några där för en... kanske inte visar min uppskattning tillräckligt men jag uppskattar det verkligen!

Ikväll blir det middag hos Burman med några från gamla klassen... ska bli riktigt najs! Hinner inte träffa dem så ofta längre så det är verkligen på tiden att ses. Middag och utgång är det tänkt....får se hur detta kommer sluta!

Min sjal är borta från igår... undra om någon annan i läx fick den bland sina saker? Någon som fått med sig en svartgrå-rutig sjal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0