Oj vilket sms!

Fick ett litet roligt sms precis som verkligen inte var riktat till mig eller meningen att jag skulle läsa.... men men där ser man!!

Hemma ganska skapligt idag...runt halv fem... så skönt! Höll på att missa bussen men tog en liten rush ner för backen så nu har jag fått min träning för dagen.... usch träning orkar jag inte ens tänkta på för tillfället, är i så stort behov av att komma igång med träningen igen är så urform men vad gör man när tiden och orken inte räcker till? den här veckan är helt körd men förhoppningsvis ska jag ha mer tid nästa vecka, måste hitta tid då!!!

Blev så stolt över mina elever idag när de sjöng Sailing under engelskalektionen. De var så sjukt söta när tjejerna tävlade mot killarna om vilka som sjöng bäst... var nästan så att det rann en tår men lyckades hålla undan dem! shit inte för att det direkt var någon skönsång men de var såååå söta och gulliga när de stod där!

mammas pojkar och paradise hotel på tv ikväll... helt sjukt men man blir fast!

Kommentarer
Postat av: ElinPeeeeeeeeeeee

TV har varit min bästa vän den här veckan. Lite tråkigt dock... :P Skönt att vfun är slut då!

2009-11-19 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0