och där var den tillbaka!

Trodde att jag löst det mesta.....men nu är osäkerheten tillbaka... vet inte om jag klarar eller orkar fram till sommaren...

Är så mycket jag inte vill missa och lämna men är det värt det när jag mår så här? kanske blir det bättre, kanske inte.... men hur länge kan jag vänta? varför kan inte någon ge mig svar!

Jag vill ha tillbaka Michaela! vart tog hon vägen eller vart har hon gömt sig? har jag glömt bort mig själv? Något fattas eller är fel men hur vet man? ibland ser jag glimtar av mig själv men det är alldeles för sällan numera.... Vill vara glad och känna glädje men det är som att ett mörker sveper över mig och tar bort att glada känslor.

Pink ikväll iaf och den glädjen ska inte få försvinna!!! ska bli grymt kul!

Igår var en bra dag och jag fick glömma bort verkligheten, tack Elin! en dag i sthlm med bubbelpool, bastu, avkoppling, lite shopping, ätande av god mat och trevligt sällskap.... listan kan bli lång men dagen var jättemysig och jag ville inte tillbaka till verkligheten....om man bara kunde fly oftare!


vill känna denna glädje igen....då inga problem och tvivel fanns!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Sötnis, du är bäst!

Jag saknar dig massor. HA det kul på Pink ikväll!

2009-11-10 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0