living in a dream

Blev en tidig hemgång som planerat igår... väldigt skönt... var inte alls pigg på de där och kändes inte kul att dra ner stämningen för de andra + att jag känner mig lite piggare idag. Kanske slipper att bli sjuk!

Tog iaf en promenad imorse för attfå lite energi så att jag orkar plugga idag, vilket jag även gjort och klockan är inte mycket än! fick även ett ryck att baka något så jag gjorde scones... carro kanske behöver något gott när hon vaknar!

Planen är att plugga lite till idag... ska även iväg och träna, det är skönt att ha lite tid igen åt att träna.. saknat det sjukt mycket! märker direkt att jag blir piggare och får mer energi även om kroppen känns lite konstig just nu men det går förhoppningsvis snart över!

Försöker håll tankar och så borta nu.. ska fokusersa på plugg, träning, läx etc. och inte tänka och fundera så mycket över jobbiga och komplicerade saker..... även om man inte ska förtränga och hålla inne med saker så mår jag bäst av det just nu och tänker därför fortsätta hålla det inom mig! ett jullov närmar sig och då kan jag ta tag i saker som behövs ta tag i...

Upptäckt att jag saknar väldigt många i mitt liv som jag träffar alldeles för sällan.. om man ändå kunde vara på flera platser samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0