Jävla tv!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat men ändå bra! Middag hemma hos Burman... massor av mat, drickspel och shots... många av oss var bakis och sega...Kvällen slutade inte på hg som tänkt utan jag gick hem strax innan halv ett vilket känns jätteskönt, speciellt idag eftersom jag redan är uppe!

Har många saker jag skulle kunna och behöver göra idag men vet inte hur effektiv jag kommer att vara. Köpa busskort måste jag iaf göra eftersom jag ska till åtvidaberg imorgon... hoppas att det kommer att bli bra!

Jag har faktiskt sovit ganska bra de senaste nätterna... kanske beror på att jag har druckit massa alkohol och gått och lagt mig så pass sent men det känns som att jag sovit bra den korta tiden jag sovit... har inte drömt allt för mycket, det är positivt!

Har inge lust att skriva något mer för då kommer jag bara in på mig själv och hur jag mår och det orkar jag verkligen inte älta någe mer! Jag och även många andra måste vara trött på att höra mitt gnällande...

Jag vill ha frukost!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0