jävla rygg!!!

Igår var det årsmöte...låååångtråkigt till största del... men tog ju inte lika lång tid som förra året så det säger vi tack till!! innan dess hann jag promenera med stavarna, städa hela lägenheten, tvätta och även plugga lite gran... nöjd med dagen måste jag väl säga!

Idag bakade jag scones till frukost efter att ha trotsat regnet och gick en promenad... plugga plugga plugga borde jag göra och jag har iaf hunnit med lite men borde plugga mycket mer... tog en lunchpaus... fortsätter snart!!!

På måndag bär det av till Ullared med lärarsektionen för julklappsshopping!!! ska försöka att inte shoppa slut på alla mina pengar!

Föresten! någon som behöver ett busskort den närmsta tiden? jag har ett som kan lånas ut för en billig slant så slipper man köpa ett nytt!!!

Imorgon är det dags för overallinvigningen, yeah!!! hoppas verkligen inte att det regnar, fast iofs så blir ju overallen skitigare fortare då men det är ju inte min som ska invigas så regn, nej tack! sedan bär det av till kårallen för kravall... hoppas på en riktigt lyckad kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin

håller busskortet för nästa vecka? Då kommer jag behöva ett :)

2009-11-25 @ 14:39:44
URL: http://spindelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0