Jag ser det snöar!

vart kom huvudvärken ifrån? satte mig och försökte plugga lite och blev helt plötsligt helt snurrig i skallen... dålig grej!

Försöker ta tag i mitt liv igen.......det går...sådär! Igår sprang jag runt och pratade med en massa människor och skickade mail till olika folk så vissa saker är nästan helt lösta....dock enbart de praktiska sakerna.

Hur jag själv mår vet jag inte om det orkar jag inte ta tag i längre... eller jo lite! igår sprang jag och Malin i rydskogen, tänkte att det var dags att få något som kallas för kondition igen. Har varit på stan idag med carro, mysigt! handlade kanske för mer än vad min ekonomi tillåter men höll mig iaf inom budgeten som jag satt.. jag och budgetar är bra!! eller inte!

Tror inte att det hjälper mig att må bättre när det är kallt, mörkt och ruskigt ute....jag vill ha sol och värme!! kidnappa mig någon?

Ett stort grattis till Frida som fyller 20 år idag, hurra hurra hurra hurra!!!

kanske ta en alvedon och orka plugga lite till innan det är dags för matlagning och möte?


En sommar för några år sedan men blir glad och varm inombords av att se den! Jag och min kära sambo!!! <3

Kommentarer
Postat av: Ruff

Kram?

2009-11-04 @ 23:28:49
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Carro

<3

2009-11-08 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0