Hej kom och hjälp mig

Hic Haec Hoc igår... sjukt roligt, vi var barnsoldater, bästa uklädnaden!!!!

blev slagen med en dyna i ansiktet, vilket resulterade i yrsel och näsblod, bra grej! tror inte att jag har blödit näsblod sen jag var liten, brukar inte göra det så idag sitter jag här bakis med en ömmande näsa!

Fucking jävla surt att inte få gå på nästa festerifest heller trots att vi anmälde oss direkt när vi fick den riktigt mailen och då hade vi redan anmält oss först till den mailen som de skrivit att man skulle anmäla sig till, dålig stil!! borde kanske dissa hela luciakraballen bara för det... kanske..

Bakishäng hos zara och malin idag? får se om jag orkar ta mig upp ur soffan och ge mig iväg... känns lite som att man är ivägen med hunden och så....blir komplicerat! kanske ska hålla mig hemma och ta det lugnt..

orka! gå och dö?

Kommentarer
Postat av: Ruff

Hata players. Dissa deras aktiviteter.

2009-11-23 @ 09:26:22
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0