Hej hej hemskt mycket hej

grattis pappa på fars dag! nu var det sagt så nu ska man väl bara iväg och kanske hitta en liten present till honom, men vart då i denna lilla byhåla? Fika hos morfar och middag hos farfar står det på schemat idag iaf!

Borde verkligen hinna plugga lite idag eftersom min "att göra"-lista inte krympte någonting alls igår så ska nog ta tag i den! plugg hit och plugg dit! har troligen ordnat med min outfit till drag kinky glamour nu så ska bara hämta den, och det är ett annat problem!

Gårdagen spenderades i stort sätt i soffan hela dagen med undantag en tur till mammas dagis och ica.....välbehövligt för mig men varför bli fruktansvärt bakis en dag man verkligen inte borde bli det utan göra miljontals andra saker? Livet blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt!

När jag ändå är inne på livet så vet jag fortfarande inte vad jag gör med mitt liv.. försöker ordna upp lite med utbildningen och nu ska jag ge den ett nytt försök så får vi se, kanske tar ett uppehåll men ad gör man då? jobbar? för att jobba så måste man ha ett jobb och för att ha ett jobb måste man bli anställd vilket inte är det lättaste nu för tiden!

Får se hur det blir med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0