Fulvin

Overallinivigningen igår blev sjukt lyckad... alla verkade ha skitkul och det var även många som kom fram till en och höll med. Overallerna blev iaf sjukt skitiga! våra overaller var inte ens i närheten förra året så grattis ettan nu är era overaller invigda!

Dessi och jag körde mycket taktiksnack och deeptalk i skogen... mycket intressant och givande!

Mycket fulvin blev det...fastnade hos malin, zara o tim....blev en mycket intressant och öppen kväll och jag har tagit till mig mycket och lärt mig otroligt mycket, inte ofta det händer på fyllan! kom aldrig till kravallen men det gjorde mig inte ett dugg... hördes ryktas om att den ändå inte var så rolig så missade inte så mycket med andra ord!

Just nu känner jag mig ganska bakis och väldigt hungrig... förhoppningsvis så mår man bättre snart... kanske bör äta något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0