Buu!!

Okej kondisen är verkligen inte vad den en gång var.... det går att konstanera efter dagens match. Michaela var slut efter enbart några minuter, hjälpte ju inte direkt att spela center heller men vad fan, jag lever ju! första perioden var bara ett rent helvete där ingenting gick som jag ville men andra och tredje gick desto bättre.... kom väl in i andra andningen då.

Matchen slutade iaf 2-2 och jag var väl mest omnämnd i protokollet.... två utvisningar och ett mål, vara nöjd? tror det, vilken dag! bästa målet på länge, borde utses till årets bästa bara för att det var så sämst! vad gjorde egentligen målisen? ingen som vet och ingen som bryr sig, vi hånskrattade mest!

Nu är jag helt slut... borde plugga eller läsa något men har ingen ork. Försökte börja på en bok som ska vara läst tills imorgon, slutade inte så bra. Istället åt jag mammas pizza!!!

Imorgon går färden till linköping igen men blir inte så långvarig där.... för färden går nämligen tillbaka hem på fredag, då jävlar!!!!

Vad vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0