Tentan klar!

Vet inte ens vad jag ska börja den här gången heller, hinner inte skriva så mycket nu för tiden. Förra veckan var det iaf skifte som var så sjukt skoj! Vill göra om det igen och längtar massa till nästa år då det är några som kommer att anordna det för oss, undra vilka våra kultingar blir? Så kan väl säga att man numera är en äkta läxare även om det inte känns så, kommer nog till höst och nolle-p!

Tentan avklarad idag, tror att den gick bra....kändes helt okej. Hade nog väntat mig att den skulle vara lite svårare men hade koll på det mesta. Är nog mest osäker på vissa av begreppen men  jag borde nog inte stå och falla på dem! hoppas iaf inte det!

Igår sprang jag och Malin 5 km, sjukt stolt över oss! Visst 5 km är väl inte egentligen så långt och man borde klara av det men nu har jag faktiskt inte sprungit på 1 år så då tycker jag att det är jävligt bra! Skulle egentligen ha sprungit idag också men mitt knä bråkar med mig så fick hoppa över det. Jag och Elin la oss ute i solen och solade istället, mycket skönt!

Igår blev jag rätt så förvånad men otroligt glad.....ville bara säga det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0